Ülkede kadına şiddet olaylarında ADALET'in olmadığını çok iyi görüyoruz. Türkiye'de Adalet'in de olmadığı apaçık ortada. Uefa men vermiş. Cas olayları ortada. O yüzden çokta şey yapmayın.

Fenerbahçe şike yapmadı. YERSEN...