AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırım’ın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
evet diyor yaptıysam da fenerbahçe için yaptım diyor ama oradaki yaptım şikeyi yaptım manası ve anlatım biçimi önemli konu nereye bağlandı buda önemli eğer kumpas değilse feto olaylarından sonra fenerbahçe şika davasına bakan savcı neden fetodan aranıyordu ve neden bulunamadı o kişi bunu cevaplayabilir misin rica etsem?