Adam çıkıp ben şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım kendim için yapmadım diye beyanat veriyor, bazıları hala Aziz Yıldırımın şike yapmadığını savunuyor. Sadece gülüyorum.
YouTube da arayın, adam kendi ağzıyla evet şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diyor
Bende videoyu paylaşsam mı paylaşmasam mı bilemedim ancak şahsın pek masum olduğuna açıkçası bende inanamıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=ii9nw933dBk
İllaki diğer kulüplerde yapmıştır orası ayrı ancak "x takım olarak biz yapmadık" demek çok ütopik.