• 29-05-2013, 17:16:42
    #73
    SON DAKİKA: FENERBAHÇE - Yönetim Kurulu, Teknik Direktör Aykut Kocaman'ın istifasını kabul etti.

    kaynak
  • 29-05-2013, 17:23:41
    #74
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca gitmiyormuş beyler bu arada.
    gitti bile
  • 29-05-2013, 17:25:18
    #75
    Evet arkadaşlar resmi açıklamada geldi. İnşallah Türk futboluna yakışır biri gelir.

    http://www.fenerbahce.org/detay.asp?ContentID=35001
  • 29-05-2013, 17:26:10
    #76
    Uefa kupasını alsam bu kadar sevinmem arkadaş. Sıra Aziz Yıldırım'da !
  • 29-05-2013, 17:26:48
    #77
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aziz Başkan istemeden Aykut Hoca gidemez. Gitmemelidir de.
    bu forumda en çok sen üzülmüşsündür
  • 29-05-2013, 17:27:25
    #78
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uefa kupasını alsam bu kadar sevinmem arkadaş. Sıra Aziz Yıldırım'da !
    aynen öyle usta sonunda yaw maç izlemeye hevesimiz kalmamıştı artık inşallah daha beter biriyle anlaşılmazda bizde eskisi gibi maçımızı izleriz formamızı giyeriz
  • 29-05-2013, 17:31:36
    #79
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle usta sonunda yaw maç izlemeye hevesimiz kalmamıştı artık inşallah daha beter biriyle anlaşılmazda bizde eskisi gibi maçımızı izleriz formamızı giyeriz
    Bunun için aziz yıldırımın da gitmesi lazım dostum. Gidip yine sözünü geçirebilecek bir adamı getirirse aynı şekilde böyle isyanlara devam ederiz.

    #AliKoçBaşkanFenerBahçeŞampiyon diyenlerdeniz (:
  • 29-05-2013, 18:28:46
    #80
    Alex gitti, Aykut hoca da gitti. Belki Aziz başkanda gidicek ama şunu unutmayın ki Selçuk Şahin baki kalıcaktır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:28:46 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:14 --

    bana konuda eksi rep verip de eksi reple adamlığın alakası yok diyen arkadaşa bi sözüm var, her kimse artık o arkadaş, ben şunu yazmıştım " rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum" artı rep eksi rep umrumda değil, rep verirken yazdığı yazıdan dolayı teşekkür ettim ben, repten dolayı değil, yazdığım yazıdan bunu anlayamacak insanlar bana eksi rep verse de problem değil
  • 29-05-2013, 18:31:53
    #81
    Ne oldu şse dün akşamki toplantıda oldu

    Onun öncesinde böyle bişey yoktu

    Tam transfer çalışmalarının hızlandığı bir ortamda bu istifalar çok kötü oldu.

    Lucescu gibi biri gelmez ise bu transfer çalışmaları gidecekler/kalacaklar felan hep fiyasko olur.

    + Alper meselesinde orhan şam kasımpaşayla anlaştım ben demiş
    biennevu da fenerden aldığı kadar istemiş bakalım ne olacak alper transferi fenere pahalıya patlıcak gibi geliyor.

    Futbolcular ise Azizciler Aykutcular olarak ikiye bölünmüş durumda

    Velhasıl feneri çalkantılı bir süreç bekliyor.

    Bunları atlatıp kaldığı yerden hızla devam etmesi gerekiyor.