GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uefa kupasını alsam bu kadar sevinmem arkadaş. Sıra Aziz Yıldırım'da !
aynen öyle usta sonunda yaw maç izlemeye hevesimiz kalmamıştı artık inşallah daha beter biriyle anlaşılmazda bizde eskisi gibi maçımızı izleriz formamızı giyeriz