Konu
Kocaman deprem
29-05-2013, 17:27:25
#78
Emir
GuNGoRv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uefa kupasını alsam bu kadar sevinmem arkadaş. Sıra Aziz Yıldırım'da !
aynen öyle usta sonunda yaw maç izlemeye hevesimiz kalmamıştı artık inşallah daha beter biriyle anlaşılmazda bizde eskisi gibi maçımızı izleriz formamızı giyeriz