Alex gitti, Aykut hoca da gitti. Belki Aziz başkanda gidicek ama şunu unutmayın ki Selçuk Şahin baki kalıcaktır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:28:46 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:14 --

bana konuda eksi rep verip de eksi reple adamlığın alakası yok diyen arkadaşa bi sözüm var, her kimse artık o arkadaş, ben şunu yazmıştım " rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum" artı rep eksi rep umrumda değil, rep verirken yazdığı yazıdan dolayı teşekkür ettim ben, repten dolayı değil, yazdığım yazıdan bunu anlayamacak insanlar bana eksi rep verse de problem değil