Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle usta sonunda yaw maç izlemeye hevesimiz kalmamıştı artık inşallah daha beter biriyle anlaşılmazda bizde eskisi gibi maçımızı izleriz formamızı giyeriz
Bunun için aziz yıldırımın da gitmesi lazım dostum. Gidip yine sözünü geçirebilecek bir adamı getirirse aynı şekilde böyle isyanlara devam ederiz.

#AliKoçBaşkanFenerBahçeŞampiyon diyenlerdeniz (: