konuda bana rep veren galatasaraylı arkadaşa rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum, nickini göremiyorum malesef, umarım bu yazımı görür, takım tutmak ayrı adam olmak ayrıdır, teşekkürler
Bendim hocam

Fanatizme lüzum yok adamlar milyondolarlar kazanıyor
Arada gırgır şamata işin eğlencesi ama derdi bize düşünce sıkıntı
Yıllarca Fenerbahçe taraftarı Hagi'yi imrenerek izledi
Biz de Alex'i öyle...
Yorumun için ben teşekkür ederim