• 29-05-2013, 15:26:36
    #64
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haram kupa he sen çok yasa emi
    Hepbirlikte
  • 29-05-2013, 15:37:31
    #65
    konuda bana rep veren galatasaraylı arkadaşa rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum, nickini göremiyorum malesef, umarım bu yazımı görür, takım tutmak ayrı adam olmak ayrıdır, teşekkürler
  • 29-05-2013, 15:42:57
    #66
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığım saatlerde geçen haber öyleydi.Tüm türkiyenin kabul ettiği bir tek at gözlüğü takan bir kesimin kabullenemediği haram kupa varsın sizde kalsın.Bizim tek derdimiz adalet.Neyse konu bu değil.Orada kastettiğim Uefa'nın tff'ye yolladığı bildiriydi.
    Kupanın haran veya helal olmasının kararını bence en son verecek kişi sensin. Oyuncuların döktüğü teri göz ardı ediyorsun. bir tek sizin futbolcular ter dökmedi o kupa için Neyse yeri değil kupa müzemizde şikayeti olan gelsin ordan alsın.
  • 29-05-2013, 15:56:40
    #67
    Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kupanın haran veya helal olmasının kararını bence en son verecek kişi sensin. Oyuncuların döktüğü teri göz ardı ediyorsun. bir tek sizin futbolcular ter dökmedi o kupa için Neyse yeri değil kupa müzemizde şikayeti olan gelsin ordan alsın.
    her yıl ilk hedefi düşmemek olan takım gelmiş kupa muhabbeti yapıyor bırakın hocam dünya nın neresine giderseniz gidin kupanın tescilli sahibi Fenerbahçe 'dir bir tek trabzon denen bi yer var onlar kendini şampiyon sanıyor bırakın eğlensinler
    hem şunu anlamıyorum diyelimki Fener'in kupası iptal edildi neden trabzon alıyormuş bu kupayı onlar şike yapmadı mı sanki ?
  • 29-05-2013, 16:36:50
    #68
    hoca gitmiyormuş beyler bu arada.
  • 29-05-2013, 16:43:53
    #69
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoca gitmiyormuş beyler bu arada.

    bu nerden çıktı hocam ? kaynak
  • 29-05-2013, 17:09:35
    #70
    Aziz Başkan istemeden Aykut Hoca gidemez. Gitmemelidir de.
  • 29-05-2013, 17:11:18
    #71
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda bana rep veren galatasaraylı arkadaşa rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum, nickini göremiyorum malesef, umarım bu yazımı görür, takım tutmak ayrı adam olmak ayrıdır, teşekkürler
    Bendim hocam
    Fanatizme lüzum yok adamlar milyondolarlar kazanıyor
    Arada gırgır şamata işin eğlencesi ama derdi bize düşünce sıkıntı
    Yıllarca Fenerbahçe taraftarı Hagi'yi imrenerek izledi
    Biz de Alex'i öyle...
    Yorumun için ben teşekkür ederim
  • 29-05-2013, 17:12:48
    #72
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Senol hocaninda adi geciyormus sdfjsdjlkajfdj