Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığım saatlerde geçen haber öyleydi.Tüm türkiyenin kabul ettiği bir tek at gözlüğü takan bir kesimin kabullenemediği haram kupa varsın sizde kalsın.Bizim tek derdimiz adalet.Neyse konu bu değil.Orada kastettiğim Uefa'nın tff'ye yolladığı bildiriydi.
Kupanın haran veya helal olmasının kararını bence en son verecek kişi sensin. Oyuncuların döktüğü teri göz ardı ediyorsun. bir tek sizin futbolcular ter dökmedi o kupa için Neyse yeri değil kupa müzemizde şikayeti olan gelsin ordan alsın.