• 29-05-2013, 13:08:26
    #46
    Fenerbahçe'den yapılan açıklamada Asbaşkan Ali Yıldırım'ın istifasının kabul edildiği, Aykut Kocaman'ın ise kulübe ulaşan bir istifasının olmadığı belirtildi. Bu arada Başkan Vekili Abdullah Kiğılı'nın istifa ettiği yönündeki haberlerin ise gerçeği yansıtmadığı açıklandı.
  • 29-05-2013, 13:09:29
    #47
    Resmi açıklama geldi, aykut kocamandan kurtulduk beyler, en büyük transfer hayırlı olsun hepimize
  • 29-05-2013, 13:14:03
    #48
    Hocaya da kızmamak gerek. En azından erdemli bir şekilde adam istifa edip gitmek istiyor ama bırakmıyorlar. Ben hocaya da suç bulmuyorum. Bütün kabahat Aziz Yıldırım 'da. Temmuz olaylarında istifa etseydi böyle olmayacaktı.
  • 29-05-2013, 13:17:08
    #49
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocaya da kızmamak gerek. En azından erdemli bir şekilde adam istifa edip gitmek istiyor ama bırakmıyorlar. Ben hocaya da suç bulmuyorum. Bütün kabahat Aziz Yıldırım 'da. Temmuz olaylarında istifa etseydi böyle olmayacaktı.
    istifa etmek isteyen eder hocam, senin istifa etmeye niyetin olsa kim vazgeçirebilir seni ?
  • 29-05-2013, 13:17:42
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aykut Kocaman gitmedi mi gidicek mi kalacak mı
  • 29-05-2013, 13:19:35
    #51
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istifa etmek isteyen eder hocam, senin istifa etmeye niyetin olsa kim vazgeçirebilir seni ?
    Yabancı bir hoca olsa veya camia içinden bir hoca olmasa dediğinde haklısın. Ama eğer camianın içinden gelen birisiysen çok yakışık almaz. Nitekim şaşırmadım hocanın istifa etmesine. 2. istifa ettiğinde zaten kalmayacağı belliydi, etrafımdaki arkadaşlarla konuştuğumuzda hoca sezon sonu şampiyon bile olsa bırakırsa şaşırmam diyordum.
  • 29-05-2013, 13:40:53
    #52
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı bir hoca olsa veya camia içinden bir hoca olmasa dediğinde haklısın. Ama eğer camianın içinden gelen birisiysen çok yakışık almaz. Nitekim şaşırmadım hocanın istifa etmesine. 2. istifa ettiğinde zaten kalmayacağı belliydi, etrafımdaki arkadaşlarla konuştuğumuzda hoca sezon sonu şampiyon bile olsa bırakırsa şaşırmam diyordum.
    hocam benim çok beğendiğim bi laf var, adam gibi adamlar bir kere gidiyorum derler ve giderler



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:04 --

    Kocamanın istifası kulübe ulaşmış sanırım
  • 29-05-2013, 13:43:20
    #53
    bir gs'lı olarak çok üzüldüm gitmesinee
    fbnin ihtiyacı olan bir hocaydı : /
  • 29-05-2013, 13:44:07
    #54
    bu sefer olay ciddi galiba. aziz'den hamle bekliyoruz, döndür yine kocaman'ı