Hocaya da kızmamak gerek. En azından erdemli bir şekilde adam istifa edip gitmek istiyor ama bırakmıyorlar. Ben hocaya da suç bulmuyorum. Bütün kabahat Aziz Yıldırım 'da. Temmuz olaylarında istifa etseydi böyle olmayacaktı.
istifa etmek isteyen eder hocam, senin istifa etmeye niyetin olsa kim vazgeçirebilir seni ?