Kocaman deprem
92
●4.228
- 29-05-2013, 13:08:26Fenerbahçe'den yapılan açıklamada Asbaşkan Ali Yıldırım'ın istifasının kabul edildiği, Aykut Kocaman'ın ise kulübe ulaşan bir istifasının olmadığı belirtildi. Bu arada Başkan Vekili Abdullah Kiğılı'nın istifa ettiği yönündeki haberlerin ise gerçeği yansıtmadığı açıklandı.
- 29-05-2013, 13:14:03Hocaya da kızmamak gerek. En azından erdemli bir şekilde adam istifa edip gitmek istiyor ama bırakmıyorlar. Ben hocaya da suç bulmuyorum. Bütün kabahat Aziz Yıldırım 'da. Temmuz olaylarında istifa etseydi böyle olmayacaktı.
- 29-05-2013, 13:17:08istifa etmek isteyen eder hocam, senin istifa etmeye niyetin olsa kim vazgeçirebilir seni ?Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2013, 13:19:35Yabancı bir hoca olsa veya camia içinden bir hoca olmasa dediğinde haklısın. Ama eğer camianın içinden gelen birisiysen çok yakışık almaz. Nitekim şaşırmadım hocanın istifa etmesine. 2. istifa ettiğinde zaten kalmayacağı belliydi, etrafımdaki arkadaşlarla konuştuğumuzda hoca sezon sonu şampiyon bile olsa bırakırsa şaşırmam diyordum.scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2013, 13:40:53hocam benim çok beğendiğim bi laf var, adam gibi adamlar bir kere gidiyorum derler ve giderlerMahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:04 --
Kocamanın istifası kulübe ulaşmış sanırım - 29-05-2013, 13:44:07bu sefer olay ciddi galiba. aziz'den hamle bekliyoruz, döndür yine kocaman'ı
hayırlı olsun hepimize
