Aziz yıldırım 15 gün öncesinden biliyorduk diye açıklama yapmış
Zamanında söylediğimde yedirememişti bazı arkadaşlar.Tekrardan mesajları okudum siz çok yaşayın emi

Bu kadar cuk oturamaz.
Bu arada rep bölümünden ergen ergen mesaj yazmayı bırakın.İsminizi görmeyeceğimi bile bile yazıyorsunuz.O kadar cesaret varsa yazın burdan tartışalım