• 29-05-2013, 13:46:38
    #55
    İstifa filan yok, Aziz Yıldırım kovdu kocamanı. Olması gereken buydu gecikmişti bile hayırlı olsun tüm camiaya.
  • 29-05-2013, 14:12:35
    #56
    Güne böyle güzel haberlerle başlamak ne kadar güzel arkadaş yataktan fırladım yahu
  • 29-05-2013, 14:36:18
    #57
    hasan çetinkaya da istifa etmiş sanırım
  • 29-05-2013, 14:39:09
    #58
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiğili ve Ali yildirimda istifa etmiş.Hazin son geliyor anlamış kaçıyorlar.
    Hazin son dediğin ne sen hala kupayımı bekliyorsun ? Kığılı istifa falan etmemiş yalan haber. Ali Yıldırım istifa etti sadece. Aykut için net birşey şuanlık yok. Yorumunu bence biraz daha dikkatli yap kardeşim
  • 29-05-2013, 14:42:48
    #59
    Rıdvan Dilmen sebebi bilinmeyen bir nedenle kulüp binasına geldi.
  • 29-05-2013, 14:51:18
    #60
    Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazin son dediğin ne sen hala kupayımı bekliyorsun ? Kığılı istifa falan etmemiş yalan haber. Ali Yıldırım istifa etti sadece. Aykut için net birşey şuanlık yok. Yorumunu bence biraz daha dikkatli yap kardeşim
    Yazdığım saatlerde geçen haber öyleydi.Tüm türkiyenin kabul ettiği bir tek at gözlüğü takan bir kesimin kabullenemediği haram kupa varsın sizde kalsın.Bizim tek derdimiz adalet.Neyse konu bu değil.Orada kastettiğim Uefa'nın tff'ye yolladığı bildiriydi.
  • 29-05-2013, 14:52:14
    #61
    Kim ne derse desin bu adamı seviyordum.

    Forumdan bir alıntı...

    Yolun açık olsun Hocam.
    3 senede bembeyaz olan saçların bile Fenerbahçe için ne derece uğraştığının kanıtıdır.
    3 senede 1 şampiyonluk 2 tr kupası ve bir Uefa yarı finali yaşattın ama hala başarısızsın.

    Eyvallah Hocam, Eyvallah işin rast gitsin, yolun açık olsun ADAM...


  • 29-05-2013, 15:10:32
    #62
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tugce kazazin din degistirmr sayosini gecmis. Tebrikler

    Saka bi yana yalama oldu artik. Yine geri dinerse daha bise diyemeyiz. Ayrica suan fenerbahcenin durumu karisik oldugundan teknik direktorler cekinir gelmeye.

    Dipnot ertugrul hoca gelimez bna kalirsa baya zit karakterler takimla
  • 29-05-2013, 15:17:19
    #63
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığım saatlerde geçen haber öyleydi.Tüm türkiyenin kabul ettiği bir tek at gözlüğü takan bir kesimin kabullenemediği haram kupa varsın sizde kalsın.Bizim tek derdimiz adalet.Neyse konu bu değil.Orada kastettiğim Uefa'nın tff'ye yolladığı bildiriydi.
    haram kupa he sen çok yasa emi