Kim ne derse desin bu adamı seviyordum.

Forumdan bir alıntı...

Yolun açık olsun Hocam.
3 senede bembeyaz olan saçların bile Fenerbahçe için ne derece uğraştığının kanıtıdır.
3 senede 1 şampiyonluk 2 tr kupası ve bir Uefa yarı finali yaşattın ama hala başarısızsın.

Eyvallah Hocam, Eyvallah işin rast gitsin, yolun açık olsun ADAM...