Kim ne derse desin bu
adamı seviyordum.
Forumdan bir
alıntı...
Yolun açık olsun Hocam.
3 senede bembeyaz olan saçların bile Fenerbahçe için ne derece uğraştığının kanıtıdır.
3 senede 1 şampiyonluk 2 tr kupası ve bir Uefa yarı finali yaşattın ama hala başarısızsın.
Eyvallah Hocam, Eyvallah işin rast gitsin, yolun açık olsun ADAM...