• 29-05-2013, 19:38:59
    #82
    bugun okuduğum en iyi haber bu 1 sezon daha bu adamın asık suratını çekicez diye çok üzülüyordum süper oldu fenerbahçe kalitesinde bir adam değil yolu açık olsun.
  • 29-05-2013, 19:50:29
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Oh beee. Sonunda igrenc futboldan kurtulduk.
  • 29-05-2013, 20:15:32
    #84
    Ben bekliyordum açıkçası böyle bir şeyi.
    İlk yarı sonunda istifadan geri dönünce arkadaslar arasında şöyle demişdim.
    Aziz yıldırım sene sonuna kadar Aykutu tutar sene sonunda başarısızlıgı onun üzerine yıkarak kendisini garantiye alır diye.

    Aykut hoca gerek adamlıgı gerekse teknik direktörlük bilgisi ile bence fenerbahçe camiasına 3-5 gömlek küçük.
    Bir GS lı olarak üzüldüm sonucda rakibimizin başında yetersiz bir hocanın olması benim işime gelirdi.

    Tek tesellim Lucescunun sözleşme yenilemiş olması.
    Mustafa Denizli ve Heyckness Gelmezse fenerin basına korkmam sadece bu 2 teknik direktör bizi baya zorlar Feneri Başarıya götürür düşüncesindeyim.

    Fenerbahçe camiasına hayırlı ugurlu olsun
  • 29-05-2013, 20:19:56
    #85
    Adam Yarı Final Oynattı, Yarı Finalden Ziyade 30 Yıllık Muhabbetten Kurtardı Feneri, Hayırlısı Olsun.
  • 29-05-2013, 20:21:22
    #86
    Uzun zamandır gitmesini istiyordum. Fakat daha dün geleceğe yönelik planlar yapılırken bugün bu şekilde gönderilmesi hiç yakışmadı. Alex ve Aykut Kocaman aynı vefasızlık ile gönderildi, haketmedikleri şekilde. Ama asıl gitmesi gereken kulübün başında ki diktatör hala gitmedi!
  • 29-05-2013, 21:30:56
    #87
    Üyeliği durduruldu
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam Yarı Final Oynattı, Yarı Finalden Ziyade 30 Yıllık Muhabbetten Kurtardı Feneri, Hayırlısı Olsun.
    Bu kadroyu başkasına verseler, iki sezon üst üste sezon başı en az iki kupa alırdık zaten.
  • 29-05-2013, 21:36:01
    #88
    http://www. haberler .com/aykut-kocaman-istifa-etti-diye-kurban-kestiler-4680202-haberi/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
  • 29-05-2013, 21:53:04
    #89
    zuhaha bizim buranın adamı kurban kesmiş kocaman istifa etti diye
  • 29-05-2013, 22:00:33
    #90
    Aykut Kocaman'ın karekteri Türk Futboluna çok fazla, teknik bilgisi çok az geldi. Herşey için çok sağol KOCAMAN YÜREKLİ ADAM !