Ben bekliyordum açıkçası böyle bir şeyi.
İlk yarı sonunda istifadan geri dönünce arkadaslar arasında şöyle demişdim.
Aziz yıldırım sene sonuna kadar Aykutu tutar sene sonunda başarısızlıgı onun üzerine yıkarak kendisini garantiye alır diye.

Aykut hoca gerek adamlıgı gerekse teknik direktörlük bilgisi ile bence fenerbahçe camiasına 3-5 gömlek küçük.
Bir GS lı olarak üzüldüm sonucda rakibimizin başında yetersiz bir hocanın olması benim işime gelirdi.

Tek tesellim Lucescunun sözleşme yenilemiş olması.
Mustafa Denizli ve Heyckness Gelmezse fenerin basına korkmam sadece bu 2 teknik direktör bizi baya zorlar Feneri Başarıya götürür düşüncesindeyim.

Fenerbahçe camiasına hayırlı ugurlu olsun