Uzun zamandır gitmesini istiyordum. Fakat daha dün geleceğe yönelik planlar yapılırken bugün bu şekilde gönderilmesi hiç yakışmadı. Alex ve Aykut Kocaman aynı vefasızlık ile gönderildi, haketmedikleri şekilde. Ama asıl gitmesi gereken kulübün başında ki diktatör hala gitmedi!