Yabancı bir hoca olsa veya camia içinden bir hoca olmasa dediğinde haklısın. Ama eğer camianın içinden gelen birisiysen çok yakışık almaz. Nitekim şaşırmadım hocanın istifa etmesine. 2. istifa ettiğinde zaten kalmayacağı belliydi, etrafımdaki arkadaşlarla konuştuğumuzda hoca sezon sonu şampiyon bile olsa bırakırsa şaşırmam diyordum.
hocam benim çok beğendiğim bi laf var, adam gibi adamlar bir kere gidiyorum derler ve giderler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:04 --
Kocamanın istifası kulübe ulaşmış sanırım