Konu
Kocaman deprem
29-05-2013, 15:37:31
#65
scorpi101
konuda bana rep veren galatasaraylı arkadaşa rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum, nickini göremiyorum malesef, umarım bu yazımı görür, takım tutmak ayrı adam olmak ayrıdır, teşekkürler