konuda bana rep veren galatasaraylı arkadaşa rep verirken yazdığı yazıdan dolayı adamlığından dolayı teşekkür ediyorum, nickini göremiyorum malesef, umarım bu yazımı görür, takım tutmak ayrı adam olmak ayrıdır, teşekkürler