Kupanın haran veya helal olmasının kararını bence en son verecek kişi sensin. Oyuncuların döktüğü teri göz ardı ediyorsun. bir tek sizin futbolcular ter dökmedi o kupa için

Neyse yeri değil kupa müzemizde şikayeti olan gelsin ordan alsın.
her yıl ilk hedefi düşmemek olan takım gelmiş kupa muhabbeti yapıyor bırakın hocam dünya nın neresine giderseniz gidin kupanın tescilli sahibi Fenerbahçe 'dir bir tek trabzon denen bi yer var onlar kendini şampiyon sanıyor bırakın eğlensinler
hem şunu anlamıyorum diyelimki Fener'in kupası iptal edildi neden trabzon alıyormuş bu kupayı

onlar şike yapmadı mı sanki ?