Ne oldu şse dün akşamki toplantıda oldu

Onun öncesinde böyle bişey yoktu

Tam transfer çalışmalarının hızlandığı bir ortamda bu istifalar çok kötü oldu.

Lucescu gibi biri gelmez ise bu transfer çalışmaları gidecekler/kalacaklar felan hep fiyasko olur.

+ Alper meselesinde orhan şam kasımpaşayla anlaştım ben demiş
biennevu da fenerden aldığı kadar istemiş bakalım ne olacak alper transferi fenere pahalıya patlıcak gibi geliyor.

Futbolcular ise Azizciler Aykutcular olarak ikiye bölünmüş durumda

Velhasıl feneri çalkantılı bir süreç bekliyor.

Bunları atlatıp kaldığı yerden hızla devam etmesi gerekiyor.