Ne oldu şse dün akşamki toplantıda oldu
Onun öncesinde böyle bişey yoktu
Tam transfer çalışmalarının hızlandığı bir ortamda bu istifalar çok kötü oldu.
Lucescu gibi biri gelmez ise bu transfer çalışmaları gidecekler/kalacaklar felan hep fiyasko olur.
+ Alper meselesinde orhan şam kasımpaşayla anlaştım ben demiş
biennevu da fenerden aldığı kadar istemiş bakalım ne olacak alper transferi fenere pahalıya patlıcak gibi geliyor.
Futbolcular ise Azizciler Aykutcular olarak ikiye bölünmüş durumda
Velhasıl feneri çalkantılı bir süreç bekliyor.
Bunları atlatıp kaldığı yerden hızla devam etmesi gerekiyor.