bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.
bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.
Mükemmel tespit. Şu görüntüyü görünce bi duygulandım QuakeNet zamanlarım aklıma geldi.
bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.
Dur şimdi daha da kafaları karışacak. irc icq fln ne diyecekler 15 20 yaşındakiler.
bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.