• 24-04-2024, 16:03:00
    #28
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar çok merak ediyorum 10-15 yıllık forumda çoğu abimiz var isimleri büyük küçük harf profil fotolarıda hala eskilerden kalma. O zamanın modası bumuydu?
    On ONBe$ SeNe ÖnC€ Bu t@rz y@zI$M@L@R YaPıLırDI!
  • 24-04-2024, 16:04:25
    #29
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On ONBe$ SeNe ÖnC€ Bu t@rz y@zI$M@L@R YaPıLırDI!
    Ouahxısldosıcjdıeod buney la smcıslpcpslecppele kul dili desen değil 😂
  • 24-04-2024, 16:05:25
    #30
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahzuosxleoxodkekxolsle

    bu mesajını silme 10 sene sonra senin adına da böyle konu açılır inşallah sende bunları okur gülersin AhAHaHa : )
  • 24-04-2024, 16:06:10
    #31
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On ONBe$ SeNe ÖnC€ Bu t@rz y@zI$M@L@R YaPıLırDI!
    Msn Nick olurmuş kanka
  • 24-04-2024, 16:06:37
    #32
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mesajını silme 10 sene sonra senin adına da böyle konu açılır inşallah sende bunları okur gülersin AhAHaHa : )
    10 sene sonra inşallah yaşarsam dalga geçsinşer abim skcılscleppeşdşd
  • 24-04-2024, 16:19:38
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Msn zamanlarında çok olurdu o senelerden kalma hep. Msn durumları hep şekilli şukulluydu mesela. a yerine @ kullanılırdı
  • 24-04-2024, 16:23:43
    #34
    HizliResim.Net
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar çok merak ediyorum 10-15 yıllık forumda çoğu abimiz var isimleri büyük küçük harf profil fotolarıda hala eskilerden kalma. O zamanın modası bumuydu?
    Siz yenisiniz galiba
  • 24-04-2024, 16:25:55
    #35
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz yenisiniz galiba
    Hakslslxosld evet abim yeniyiz biz ☺
  • 24-04-2024, 16:28:34
    #36
    Evet ya var öyle saçma nickli üyeler