• 24-04-2024, 17:05:15
    #46
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /zline @MiqeZeLLa;

    olay bu kadar basit
    illa kendine zline attırcaksın varya..
    /rmtkl * *
    Ben de ortalığı karıştırırım o zaman
  • 24-04-2024, 17:11:04
    #47
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /rmtkl * *
    Ben de ortalığı karıştırırım o zaman
    SiberTR'den buraya 10larca kişi yiğarim bu forumda olan

  • 24-04-2024, 17:14:07
    #48
    O zamanların tadı bambaşkaydı. Şimdiki gibi kirli bi internet ortamı yoktu. Forumlar aşırı revaştaydı. Forumlardan tanışıp evlenen arkadaşlarım olmuştu.
  • 24-04-2024, 19:23:01
    #49
    Old but gold. ☺
  • 24-04-2024, 19:46:30
    #50
    eskiler güzeldi
  • 24-04-2024, 21:49:14
    #51
    Eski üyelere selamlar
  • 24-04-2024, 21:55:39
    #52
    Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
    Nick name hiç değişmedi 😁
    Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
  • 24-04-2024, 21:58:51
    #53
  • 24-04-2024, 22:00:46
    #54
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
    Nick name hiç değişmedi 😁
    Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
    Estağfurullah abim sizlere sürekli boynum büküktür☺senin isimde süpermiş ha 😀