• 24-04-2024, 22:03:18
    #55
    Evet yaa bazen bana da denk geliyor. Koca koca adamlar hiç utanmıyorlar da 🙂
  • 24-04-2024, 22:05:27
    #56
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yaa bazen bana da denk geliyor. Koca koca adamlar hiç utanmıyorlar da 🙂

    Tam olarak böyle birşey oldu abi skocoelfldleş
  • 24-04-2024, 22:09:00
    #57
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Tam olarak böyle birşey oldu abi skocoelfldleş
    Konuya biraz göz attım da birkaç arkadaşımız gerekli açıklamayı yeterince yapmış zaten. IRC server ve MSN dönemlerinden kalma bir kültür biraz bu büyük küçük nick ya da cümle yazma durumları 🙂 Güzel zamanlardı.
  • 24-04-2024, 22:11:34
    #58
    Hep irc hep, başka bir açıklaması yok.
    Hatta ilave edeyim:


    on *:INPUT:* {
      if (/* !iswm $1) {
        msg $active $replace($1-,a,a,b,B,c,c,d,D,e,E,f,F,g,g,k,K,l,L,o,o,p,P)
        halt
      }
    }
  • 24-04-2024, 22:18:24
    #59
    Bi de benim nick e bakın liseli ergen nickname 😂
  • 24-04-2024, 22:21:30
    #60
    Ben sesli sohbet sitelerinde takılıyordum, sonra bi ara YaLaNseslim(dot)com sitesini açmıştık arkadaşlarla nickte o zamanlardan kalma 😂
  • 24-04-2024, 22:22:03
    #61
    ÇoK ŞüKür NicKimİzde KarAkTeriMizDe SagLam xd
  • 24-04-2024, 22:22:16
    #62
    Ben 5 yıl önce değiştim nickimi
  • 24-04-2024, 22:27:02
    #63
    Mükremin Çıtır sağolsun, nikim onun yüzünden