Eski üyeler neden böyle
125
●6.866
- 24-04-2024, 22:03:18Evet yaa bazen bana da denk geliyor. Koca koca adamlar hiç utanmıyorlar da 🙂
- 24-04-2024, 22:05:27
- 24-04-2024, 22:09:00Konuya biraz göz attım da birkaç arkadaşımız gerekli açıklamayı yeterince yapmış zaten. IRC server ve MSN dönemlerinden kalma bir kültür biraz bu büyük küçük nick ya da cümle yazma durumları 🙂 Güzel zamanlardı.buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

