• 24-04-2024, 15:48:16
    #19
    gayet iyi duruyor bence de.
  • 24-04-2024, 15:48:57
    #20
    yoo
  • 24-04-2024, 15:51:44
    #21
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben o zamanlar karate yapıyordum. evde refleks geliştirme üzerine antreman yapıyordum. davetiye o sıra geldi. kullanıcı adım ne olsun ne olsun diye düşünürken bu oldu.
    Vayy anlamlı olmus bu arada
    veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ZaMaNLaR öYLeYDi iŞTe
    Skxıksclekcomeldlf
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de, 1 aylık üyesiniz nasıl yaklaşık 700 mesaj yazmayı başardınız.
    Hiç mi dolu vaktiniz yok ?
    bu forumu zaten görüyordum davet aldım sonra işte baya sardı beni. Dolu vaktim var ama telefon genelde elimde o yüzden böyle ☺
    donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri eski üyemi dedi

    Yaşlandık vesselam
    Estağfurullah ☺
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dolu vaktinde eli çok boş oluyor. Güvenlik vesselam
    hahakdlekxod evet 😂
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük küçük harf kullanımı eskiye göre daha nezih bir yaklaşım. Eskiden yani vb3-4 zamanında abartılmış nickname ile beraber değişik fontlar kullanılırdı, buna yine dikey olarak büyük formatta avatar eşlik ederdi. Web arşivlerinden 2010 dönemlerine ait forumlara bakarsan görebilirsin. Muhtemelen gördüğün kişiler o nesilden geldiği için bu kadar bırakabiliyorlar bu alışkanlığı. Ara sıra nostalji amaçlı açılmış forum siteleri de var.

    Dediğime örnek olarak 2014 yılında şöyle bir imajım vardı.

    Sen nirvanaymıssın abi 😂
    enc0der adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz sonra oldlar dolar buraya 😅
    Doldu bile ekcıellxlsldpx
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne var la nick namemiz de
    seninki de favori değil yani
    Ekodospxls bişey yok meraktan be abi. Benimki ismim soyismim işte 😂
  • 24-04-2024, 15:54:41
    #22
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük küçük harf kullanımı eskiye göre daha nezih bir yaklaşım. Eskiden yani vb3-4 zamanında abartılmış nickname ile beraber değişik fontlar kullanılırdı, buna yine dikey olarak büyük formatta avatar eşlik ederdi. Web arşivlerinden 2010 dönemlerine ait forumlara bakarsan görebilirsin. Muhtemelen gördüğün kişiler o nesilden geldiği için bu kadar bırakabiliyorlar bu alışkanlığı. Ara sıra nostalji amaçlı açılmış forum siteleri de var.

    Dediğime örnek olarak 2014 yılında şöyle bir imajım vardı.


    Güzel miydi hocam o yıllar 🥲
  • 24-04-2024, 15:55:45
    #23
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne var la nick namemiz de
    seninki de favori değil yani
    😄😄 okuyup nickinize baktım kahkaha attım hocam var olun 😂
  • 24-04-2024, 15:56:22
    #24
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel miydi hocam o yıllar 🥲
    Dönemine göre güzeldi elbette, farklı bir havası vardı. Her şey zamanına göre güzel diye düşünüyorum.
  • 24-04-2024, 15:57:37
    #25
    o yılları sorma allahtan sonrasında 1 kere hak tanındı da biraz düzelttik nicki shenshakrock gibi bişeydi benim nick ozaman büyüklü küçüklü filan düşün hahah
  • 24-04-2024, 15:57:42
    #26


    @buraxklc; 3 kez nasıl beğendin
  • 24-04-2024, 16:00:04
    #27
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yılları sorma allahtan sonrasında 1 kere hak tanındı da biraz düzelttik nicki shenshakrock gibi bişeydi benim nick ozaman büyüklü küçüklü filan düşün hahah
    Jsıxkwldıwo abi sizlere gold üyelik falan verilmeli vallahi
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    burak 3 kez nasıl beğendin
    O nasıl oldu ula akxıwlxlwlxpdp internet gitti geldi ondandır 😀