By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben o zamanlar karate yapıyordum. evde refleks geliştirme üzerine antreman yapıyordum. davetiye o sıra geldi. kullanıcı adım ne olsun ne olsun diye düşünürken bu oldu.
Vayy anlamlı olmus bu arada
veyselbozdagli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O ZaMaNLaR öYLeYDi iŞTe
Skxıksclekcomeldlf
Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değil de, 1 aylık üyesiniz nasıl yaklaşık 700 mesaj yazmayı başardınız.
Hiç mi dolu vaktiniz yok ?
bu forumu zaten görüyordum davet aldım sonra işte baya sardı beni. Dolu vaktim var ama telefon genelde elimde o yüzden böyle ☺
donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri eski üyemi dedi

Yaşlandık vesselam
Estağfurullah ☺
omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın dolu vaktinde eli çok boş oluyor. Güvenlik vesselam
hahakdlekxod evet 😂
Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük küçük harf kullanımı eskiye göre daha nezih bir yaklaşım. Eskiden yani vb3-4 zamanında abartılmış nickname ile beraber değişik fontlar kullanılırdı, buna yine dikey olarak büyük formatta avatar eşlik ederdi. Web arşivlerinden 2010 dönemlerine ait forumlara bakarsan görebilirsin. Muhtemelen gördüğün kişiler o nesilden geldiği için bu kadar bırakabiliyorlar bu alışkanlığı. Ara sıra nostalji amaçlı açılmış forum siteleri de var.

Dediğime örnek olarak 2014 yılında şöyle bir imajım vardı.

Sen nirvanaymıssın abi 😂
enc0der adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz sonra oldlar dolar buraya 😅
Doldu bile ekcıellxlsldpx
DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne var la nick namemiz de
seninki de favori değil yani
Ekodospxls bişey yok meraktan be abi. Benimki ismim soyismim işte 😂