• 26-04-2024, 06:00:54
    Sen bi de bizi MSN de gör.
  • 26-04-2024, 10:14:18
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiler eskidir. İyidir. Hey gidi şimdiki Küçükçiftlik park, eskisi Maçka Lüneparkı. Tacada da az mı zamanımız geçti. Bi toplaşırdık. Kocaeli'den , Antalya'dan, Samsun'dan gelenler olurdu. Halısaha maçları yapardık herkes farklı yerlerden. Dünya karması gibi.
  • 26-04-2024, 10:21:03
    Foruma en uygun avatar bu olacağını düşünüp koymuştum, sanırım ölene kadarda kalacak
  • 26-04-2024, 20:47:02
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz 20 sene önceydi o, şuanda mobil uygulamalarda görebilirsin o aktifliği irc de imkansız. göz boyamak için cycle, services, bnc kullanıyorlar.

    gençler irc bilmiyor hep EYT'liler
    hackerlerin babası kevin mitnick bile irc de chat yaparken yakalanmıştı
  • 26-04-2024, 23:24:02
    yaşlandım desene orhan

    https://www.youtube.com/watch?v=W78i...nel=%C3%87AKIR
  • 26-04-2024, 23:25:10
    bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gündür birinin bunu atmasını bekliyorum ☺. Yaşlanmadınız abim estağfurullah
  • 27-04-2024, 12:30:14
    Gerçekten de siz bir de MSN uygulamasında görecektiniz yazışmaları nickleri Hep büyüklü küçüklü, güllü göndermeli nickler durumlar Karanlık ama tatlı günlerdi
  • 27-04-2024, 14:17:31
    EYT limisiniz arkadaş nedir bu ya
  • 27-04-2024, 20:18:09
    irc dönemleri nasıl güzeldi yaa, özlendi