• 25-04-2024, 00:29:46
    #82
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Aga be eskiler eskiden güzeldi
  • 25-04-2024, 02:19:15
    #83
    @ByAsLaN; L büyük olduğu için cevap hakkı doğdu

    Keşke forumda eskisi gibi kalsaydı, yenilik her zaman iyi değildir
  • 25-04-2024, 02:20:56
    #84
    İsim değiştirme sanırım bu yüzden var
  • 25-04-2024, 03:51:30
    #85
    Arkadaşların da dediği gibi irc sunucularımız vardı. Nickler o zamandan kalma avatara hiç gerek duymadım. Bizi Bilen Bilir Etikete Gerek Yok シ
    Buda eskilerin meşhur sözlerinden シ
  • 25-04-2024, 05:12:16
    #86
    İşin kısmen garip ama bir o kadar hakiki tarafı ne söyleyeyim mi, buradaki eskiler bir gün tarih olacak, ardından gelecek olanlar bir zaman sonra yine tarih olacak, tek değişen ise zamanın yönetiminde ki insan olacak ve tek hakikat ise sadece solmayan, bitemeyen zaman olacak...

    Şuraya kendi uydurmam bir özlü söz salayım dediydim. Herkese Selamlar..
  • 25-04-2024, 07:51:16
    #87
    Ben Beşiktaşlıyım
  • 25-04-2024, 08:14:16
    #88
    İlk açtığım mail adresi buydu. Hala aktif ama spam yuvasına dönmüş. Ayrıca, KuRumSaL MaiL adResLeri ÇoK SıKıCı. CiX...
  • 25-04-2024, 08:45:38
    #89
    Nickimizi degistirdik 😁
  • 25-04-2024, 08:52:05
    #90
    r10'a kayıt olduğumda işe başlasam şimdi emekliydim.
    Çocuk yaşlarda aldım bu kullanıcı adımı değiştirmek istesem r10 para istiyor.
    Bi Allah'ın kulu da bu adam yıllarını vermiş 1 tane ücretsiz değiştirme hakkı verelim demiyor.