Arkadaşların da dediği gibi irc sunucularımız vardı. Nickler o zamandan kalma avatara hiç gerek duymadım. Bizi Bilen Bilir Etikete Gerek Yok シ
Buda eskilerin meşhur sözlerinden シ
İşin kısmen garip ama bir o kadar hakiki tarafı ne söyleyeyim mi, buradaki eskiler bir gün tarih olacak, ardından gelecek olanlar bir zaman sonra yine tarih olacak, tek değişen ise zamanın yönetiminde ki insan olacak ve tek hakikat ise sadece solmayan, bitemeyen zaman olacak...
Şuraya kendi uydurmam bir özlü söz salayım dediydim. Herkese Selamlar..
r10'a kayıt olduğumda işe başlasam şimdi emekliydim.
Çocuk yaşlarda aldım bu kullanıcı adımı değiştirmek istesem r10 para istiyor.
Bi Allah'ın kulu da bu adam yıllarını vermiş 1 tane ücretsiz değiştirme hakkı verelim demiyor.