Konu
Eski üyeler neden böyle
25-04-2024, 08:52:05
#90
karakter
r10'a kayıt olduğumda işe başlasam şimdi emekliydim.
Çocuk yaşlarda aldım bu kullanıcı adımı değiştirmek istesem r10 para istiyor.
Bi Allah'ın kulu da bu adam yıllarını vermiş 1 tane ücretsiz değiştirme hakkı verelim demiyor.