Konu
Eski üyeler neden böyle
25-04-2024, 02:19:15
#83
akcyseo
@
ByAsLaN
; L büyük olduğu için cevap hakkı doğdu
Keşke forumda eskisi gibi kalsaydı, yenilik her zaman iyi değildir