İşin kısmen garip ama bir o kadar hakiki tarafı ne söyleyeyim mi, buradaki eskiler bir gün tarih olacak, ardından gelecek olanlar bir zaman sonra yine tarih olacak, tek değişen ise zamanın yönetiminde ki insan olacak ve tek hakikat ise sadece solmayan, bitemeyen zaman olacak...

Şuraya kendi uydurmam bir özlü söz salayım dediydim. Herkese Selamlar..