Konu
Eski üyeler neden böyle
24-04-2024, 22:00:46
#54
buraxklc
ntka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
Nick name hiç değişmedi 😁
Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
Estağfurullah abim sizlere sürekli boynum büküktür☺senin isimde süpermiş ha 😀