ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
Nick name hiç değişmedi 😁
Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
Estağfurullah abim sizlere sürekli boynum büküktür☺senin isimde süpermiş ha 😀