Eski üyeler neden böyle - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski üyeler neden böyle
125
●
6.866
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Eski üyeler neden böyle
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
24-04-2024, 17:05:15
#46
MiqeZeLLa
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/
zline
@
MiqeZeLLa
;
olay bu kadar basit
illa kendine zline attırcaksın varya..
/rmtkl * *
Ben de ortalığı karıştırırım o zaman
24-04-2024, 17:11:04
#47
dEaTh
MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/rmtkl * *
Ben de ortalığı karıştırırım o zaman
SiberTR'den buraya 10larca kişi yiğarim bu forumda olan
24-04-2024, 17:14:07
#48
LineTurk
O zamanların tadı bambaşkaydı. Şimdiki gibi kirli bi internet ortamı yoktu. Forumlar aşırı revaştaydı. Forumlardan tanışıp evlenen arkadaşlarım olmuştu.
24-04-2024, 19:23:01
#49
BLev
Old but gold. ☺
24-04-2024, 19:46:30
#50
FkR
eskiler güzeldi
24-04-2024, 21:49:14
#51
masterthone
Eski üyelere selamlar
24-04-2024, 21:55:39
#52
ntka
Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
Nick name hiç değişmedi 😁
Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
24-04-2024, 21:58:51
#53
hakan4729
24-04-2024, 22:00:46
#54
buraxklc
ntka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyim varmış 15 yılda 1 kere avratlar değiştim.
Nick name hiç değişmedi 😁
Sade ve sakin takılıyoruz şurada bir köşede.
Estağfurullah abim sizlere sürekli boynum büküktür☺senin isimde süpermiş ha 😀
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler