Konu
Eski üyeler neden böyle
24-04-2024, 16:03:00
#28
Hakaco_01
buraxklc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar çok merak ediyorum 10-15 yıllık forumda çoğu abimiz var isimleri büyük küçük harf profil fotolarıda hala eskilerden kalma. O zamanın modası bumuydu?
On ONBe$ SeNe ÖnC Bu t@rz y@zI$M@L@R YaPıLırDI!