buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar çok merak ediyorum 10-15 yıllık forumda çoğu abimiz var isimleri büyük küçük harf profil fotolarıda hala eskilerden kalma. O zamanın modası bumuydu?
On ONBe$ SeNe ÖnC€ Bu t@rz y@zI$M@L@R YaPıLırDI!