Konu
Eski üyeler neden böyle
24-04-2024, 16:19:38
#33
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Msn zamanlarında çok olurdu o senelerden kalma hep. Msn durumları hep şekilli şukulluydu mesela. a yerine @ kullanılırdı