Konu
Eski üyeler neden böyle
24-04-2024, 16:32:34
#39
dEaTh
bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.