bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.
Mükemmel tespit. Şu görüntüyü görünce bi duygulandım QuakeNet zamanlarım aklıma geldi.