Konu
Eski üyeler neden böyle
24-04-2024, 16:51:32
#43
Engin
HizliResim.Net
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun temel sebebi bu nickleri kullananların temeli irc serverdan gelendir.
tabi o zamanları böyle büyük küçük vs yazmak güzel oluyordu şimdi
pek güzel durmuyor o ayrı birşey.
irc'den gelenlere selam olsun.
Aleyküm selam
MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mükemmel tespit. Şu görüntüyü görünce bi duygulandım QuakeNet zamanlarım aklıma geldi.
slm
asl
pls