aglooka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
insoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bemre38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ATAKANJS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 2019 Aralık ayında ameliyat oldum. Ameliyattan sonra uzun bir dönem 20 günde bir kılları alıyordum.
Birkaç aydır üşengeçlikten 4 haftada bir kılları alıyorum. Acaba hata mı yapıyorum. 4 hafta uzun bir süre mi?
Onun dışında bir şey yok anlayacağın sohbet ederek yapıyorlar.
ameliyata girmeden önce tuvaletini yapman, ben ameliyat öncesi tuvaletimi yapmadım, heyecandan unuttum, benden aşağısını uyuşturdular, uyuşuk olduğu için ben yuvaletimi yapamadım ve idrar keseme taş bağlamışcısına ağrıdı ve en sonunda penisimden serum horumu ile, araç deposu boşaltır gibi boşalttılar