Dostum çok geçmiş olsun. Ben bu ameliyatı 2 defa oldum. 1. Sinde kortizonlu ilaç kullandığım için yara geç kapandı ve tekrarladı ama çoğu kişi yaşamaz bunu. 8 yıl falan oldu bu ameliyatı olalı. Korkmanı gerektirecek bir durum yok çok kısa bir zamanda normale dönersin (dikişler alınana kadar). 1.5 Ay önce ön çapraz bağ ameliyatı oldum ve sonda takıldı. O dönem sonda taktırmamıştım ve ameliyatımı unutturan bir şey oldu böyle bir acı yok. Sonda taktırma ve ameliyatını ol bir noktadan sonra yürüyemez duruma geleceksin kaçılacak bir durum değil maalesef hemen ol kurtul. Geçmiş olsun.