• 30-11-2023, 19:06:46
    #28
    herkese çok teşekkür ederim çok değerli bilgiler edindim biri bir gün böyle bir konu açarsa bu konunun linkini atmam yeterli olucak çok değerli bilgilerdi tekrardan teşekkürler
  • 30-11-2023, 19:10:27
    #29
    Lazer yaptırmak lazım bunun için temizlik & riski ortadan kaldırır da lazerciye gitsek erkek olarak bu adımız çıkar
  • 30-11-2023, 20:24:28
    #30
    Ameliyat olduğumdan beridir eskisi gibi değil
  • 01-12-2023, 01:45:14
    #31
    ameliyat olduktan sonraki ay tekrarlayan hastalığım.. ameliyat tek çözüm deniyor ama oda doktora göre mi bilmiyorum ama çok etkili olmuyor gibi 2 kuzenimde kıl dönmesi oldu başka doktorlarda onlardada tekrar etti biri tekrar ameliyat oldu sonra tekrar bidaha çıktı falan çok kahırlı bir hastalık..

    ben şahsen ameliyat olmasaydım keşke diyorum 1 senem çöp oldu...

    2019 dan beri tekrar nüksetmiş hali ile yaşamaya devam ediyorum açıkçası kuyruk sokumundaki kılları her ay düzenli temizliyorum ve düzenli duş almaya dikkat ediyorum akıntılar uzun süredir durmuş durumda çok şükür

    kıl dönmesi hakkında daha önce burada açtıgım konular:

    https://www.r10.net/off-topic/226978...onmesi-hk.html
    https://www.r10.net/sorum-var/281527...hastaligi.html

    geçmiş olsun dostum şimdiden
  • 01-12-2023, 02:04:58
    #32
    Geçmiş olsun bu süreçteki en kolay şey ameliyat aslında. Gitmeden bir tüy dökücü falan alın da bölgeyi temizleyin.Gittiğimde personel bir de traş etmekle uğraşmıştı.
    Ameliyattan sonra yanlış hatırlamıyorsam üç günde bir pansuman yaptırıyorsun tekrarlamazsa kurtulup gidiyorsun. 12 senedir tekrarlamadı benim şükür.
  • 01-12-2023, 02:32:45
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun dileklerimle.
  • 01-12-2023, 11:07:23
    #34
    Bende 1 ay önce apseyi patlattılar baya şişti ameliyat için bir kaç ay sonra gel dendi
  • 01-12-2023, 17:17:11
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ameliyat olduktan sonraki ay tekrarlayan hastalığım.. ameliyat tek çözüm deniyor ama oda doktora göre mi bilmiyorum ama çok etkili olmuyor gibi 2 kuzenimde kıl dönmesi oldu başka doktorlarda onlardada tekrar etti biri tekrar ameliyat oldu sonra tekrar bidaha çıktı falan çok kahırlı bir hastalık..

    ben şahsen ameliyat olmasaydım keşke diyorum 1 senem çöp oldu...

    2019 dan beri tekrar nüksetmiş hali ile yaşamaya devam ediyorum açıkçası kuyruk sokumundaki kılları her ay düzenli temizliyorum ve düzenli duş almaya dikkat ediyorum akıntılar uzun süredir durmuş durumda çok şükür

    kıl dönmesi hakkında daha önce burada açtıgım konular:

    https://www.r10.net/off-topic/226978...onmesi-hk.html
    https://www.r10.net/sorum-var/281527...hastaligi.html

    geçmiş olsun dostum şimdiden
    Hocam bendede bu hastalıktan var akıntılar 1 yıldır yok gibi. Merak ettiğim bu kıl dönmesi ameliyatını olmasak ne olur
    bu kıl deri içrerisinde büyümeye devam ediyormu. Babamda ameliyat oldu ama tekrar nüksetti. Sizdede 2019dan beridir var sanırım sonucu ne olur hocam hiç bilginiz varmı
  • 01-12-2023, 19:20:21
    #36
    Gytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bendede bu hastalıktan var akıntılar 1 yıldır yok gibi. Merak ettiğim bu kıl dönmesi ameliyatını olmasak ne olur
    bu kıl deri içrerisinde büyümeye devam ediyormu. Babamda ameliyat oldu ama tekrar nüksetti. Sizdede 2019dan beridir var sanırım sonucu ne olur hocam hiç bilginiz varmı
    olmasak nolur tam bilmiyorum ama ikinci ameliyatı olmak ölüm gibi geliyor bana

    zaten ilkinin psikolojisini daha tam atlatamadım ikinicisinide olup tekrar nüksetmesini kaldıramam

    şuan akıntı ve ağrı yok demekki iltihap yok o yüzden ben dahada kurcalamıyorum unuttum onu sadece düzenli temizliğime dikkat ederim gerisini saldım