Kıl dönmesi ameliyatım
39
●1.932
- 01-12-2023, 01:45:14ameliyat olduktan sonraki ay tekrarlayan hastalığım.. ameliyat tek çözüm deniyor ama oda doktora göre mi bilmiyorum ama çok etkili olmuyor gibi 2 kuzenimde kıl dönmesi oldu başka doktorlarda onlardada tekrar etti biri tekrar ameliyat oldu sonra tekrar bidaha çıktı falan çok kahırlı bir hastalık..
ben şahsen ameliyat olmasaydım keşke diyorum 1 senem çöp oldu...
2019 dan beri tekrar nüksetmiş hali ile yaşamaya devam ediyorum açıkçası kuyruk sokumundaki kılları her ay düzenli temizliyorum ve düzenli duş almaya dikkat ediyorum akıntılar uzun süredir durmuş durumda çok şükür
kıl dönmesi hakkında daha önce burada açtıgım konular:
https://www.r10.net/off-topic/226978...onmesi-hk.html
https://www.r10.net/sorum-var/281527...hastaligi.html
geçmiş olsun dostum şimdiden - 01-12-2023, 02:04:58Geçmiş olsun bu süreçteki en kolay şey ameliyat aslında. Gitmeden bir tüy dökücü falan alın da bölgeyi temizleyin.Gittiğimde personel bir de traş etmekle uğraşmıştı.
Ameliyattan sonra yanlış hatırlamıyorsam üç günde bir pansuman yaptırıyorsun tekrarlamazsa kurtulup gidiyorsun. 12 senedir tekrarlamadı benim şükür. - 01-12-2023, 17:17:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bendede bu hastalıktan var akıntılar 1 yıldır yok gibi. Merak ettiğim bu kıl dönmesi ameliyatını olmasak ne olurSeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kıl deri içrerisinde büyümeye devam ediyormu. Babamda ameliyat oldu ama tekrar nüksetti. Sizdede 2019dan beridir var sanırım sonucu ne olur hocam hiç bilginiz varmı - 01-12-2023, 19:20:21olmasak nolur tam bilmiyorum ama ikinci ameliyatı olmak ölüm gibi geliyor banaGytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten ilkinin psikolojisini daha tam atlatamadım ikinicisinide olup tekrar nüksetmesini kaldıramam
şuan akıntı ve ağrı yok demekki iltihap yok o yüzden ben dahada kurcalamıyorum unuttum onu sadece düzenli temizliğime dikkat ederim gerisini saldım