Gytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bendede bu hastalıktan var akıntılar 1 yıldır yok gibi. Merak ettiğim bu kıl dönmesi ameliyatını olmasak ne olur
bu kıl deri içrerisinde büyümeye devam ediyormu. Babamda ameliyat oldu ama tekrar nüksetti. Sizdede 2019dan beridir var sanırım sonucu ne olur hocam hiç bilginiz varmı
olmasak nolur tam bilmiyorum ama ikinci ameliyatı olmak ölüm gibi geliyor bana

zaten ilkinin psikolojisini daha tam atlatamadım ikinicisinide olup tekrar nüksetmesini kaldıramam

şuan akıntı ve ağrı yok demekki iltihap yok o yüzden ben dahada kurcalamıyorum unuttum onu sadece düzenli temizliğime dikkat ederim gerisini saldım