dostum yaklaşık 7-8 sene önce oldum ameliyatı hiç endişe duyacak bir şey yok, zaten hiçbir şey hissetmeyeceksin. sonrasındaki pansumana ve temizliğe dikkat et yeterli geçmiş olsun şimdiden
normal iğneden korkan ben bile olduysam herkes olur. bende senin gibi videoları izlemiştim ama sen görmüyosun bile ki. ertelemek benimde en büyük hatam olmustu. yani ilk fark ettiğimde direk ameliyat olsam 1 haftada ayağa kalkacakken yaklaşık 4-5 yıl ertelememin sonucunda 1 ay yatmak zorunda kaldım malesef. geçirdiğiniz her gün aleyhinizde işliyor. doktor tavsiyelerine uyup pansumanınızı da aksattırmadan yaptırırsanız kısa sürede ayağa kalkarsınız.
ayıca ameliyatın yöntemini doktorunuz belirliyor. benim belden aşağı anestezi yapmışlardı. kesinin büyüklüğüne göre lokal yapılan anestezileri de duydum. komple uyutma açıkcası çok tercih edilen bir durum değil.
Hiç korkacak bir durum yok, yakın bir arkadaşım 5 yılda 3 kere oldu 3ündede yanında durdum 2 hafta felan da yatmadı 3-4 gün yattı ağrı sızı yok pansuman ve temizlik önemli ol ameliyat kurtul
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun korkacak hiç bir şey yok lokal anestezi yaparlar hiç bir şey hissetmezsin sonrasında ağrı sızı da çok olmaz sadece pansumana ve temizliğe dikkat etmelisin, ayrıca yüzde 30 oranında nükseden bir hastalık inşallah tekrarlamaz. Kurtulacaksın bu dertten merak etme 🤗
Hocam neden 2 kez oldunu? Ve ne kadar süre aralıkla
2 yıl sonra tekrarladı doktorlar daha iyi bilir tabiki ama önce temizlettirip içini kıl kapsüllerini pansumanla alıyorlar ardından lazer epilasyon yaptırman daha iyi gibi. Her türlü yenileyecek iyi bakım yapmadığında.
2 hafta önce oldum belden altı uyuşturuyolar iğne ile 5 dk sonra ameliyat için yan tarafa geçiyosun 5 dk da ameliyat sürüyo 10 dk sürüyor totalde hiç stres yapmanı önermem sandığından daha kolay sadace ameliyattan sonra pansuman oluyosun haftada 2-3 defa yara kapanana kadar şu an 16. Günümdeyim ameliyattan sonra rahatça yürüyebilir oturabilir yatabilirsin hiç merak etme Şimdiden Geçmiş Olsun Diyorum 🙃