Kardeşim öncelikle geçmiş olsun korkacak hiç bir şey yok lokal anestezi yaparlar hiç bir şey hissetmezsin sonrasında ağrı sızı da çok olmaz sadece pansumana ve temizliğe dikkat etmelisin, ayrıca yüzde 30 oranında nükseden bir hastalık inşallah tekrarlamaz. Kurtulacaksın bu dertten merak etme 🤗