2 hafta önce oldum belden altı uyuşturuyolar iğne ile 5 dk sonra ameliyat için yan tarafa geçiyosun 5 dk da ameliyat sürüyo 10 dk sürüyor totalde hiç stres yapmanı önermem sandığından daha kolay sadace ameliyattan sonra pansuman oluyosun haftada 2-3 defa yara kapanana kadar şu an 16. Günümdeyim ameliyattan sonra rahatça yürüyebilir oturabilir yatabilirsin hiç merak etme Şimdiden Geçmiş Olsun Diyorum 🙃