normal iğneden korkan ben bile olduysam herkes olur. bende senin gibi videoları izlemiştim ama sen görmüyosun bile ki. ertelemek benimde en büyük hatam olmustu. yani ilk fark ettiğimde direk ameliyat olsam 1 haftada ayağa kalkacakken yaklaşık 4-5 yıl ertelememin sonucunda 1 ay yatmak zorunda kaldım malesef. geçirdiğiniz her gün aleyhinizde işliyor. doktor tavsiyelerine uyup pansumanınızı da aksattırmadan yaptırırsanız kısa sürede ayağa kalkarsınız.
ayıca ameliyatın yöntemini doktorunuz belirliyor. benim belden aşağı anestezi yapmışlardı. kesinin büyüklüğüne göre lokal yapılan anestezileri de duydum. komple uyutma açıkcası çok tercih edilen bir durum değil.