Hocam sorun olmayacak. Merak etmeyin. O çektiğiniz acıdan çok daha az ağrılı geçireceksiniz.
Umarım öyle olur hocam :/
dostum yaklaşık 7-8 sene önce oldum ameliyatı hiç endişe duyacak bir şey yok, zaten hiçbir şey hissetmeyeceksin. sonrasındaki pansumana ve temizliğe dikkat et yeterli geçmiş olsun şimdiden
Aklım biraz sınav endişesinde yani korkum bu yana