Geçmiş olsun bu süreçteki en kolay şey ameliyat aslında. Gitmeden bir tüy dökücü falan alın da bölgeyi temizleyin.Gittiğimde personel bir de traş etmekle uğraşmıştı.
Ameliyattan sonra yanlış hatırlamıyorsam üç günde bir pansuman yaptırıyorsun tekrarlamazsa kurtulup gidiyorsun. 12 senedir tekrarlamadı benim şükür.